Sky Developer Team

بِسـمـ ِ اللــــ(♥)ـــﮧ .
وإِט یَکادُ الّذیـטَ کَفَروآ لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِمـ لَمّآ سَمِعُوآ الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنوטَ وَ مَآ هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمیـט...

سلام
من پسر باحال هستم
تو بیمارستان به دنیا اومدم
از بچگی بزرگ شدم
چند سال سن دارم
تو دوران کودکیم بچه بودم
با رفیقام دوست شدم
به دوست شدن علاقه دارم
تو خونمون زندگی میکنم
بعضی شبا که میخوابم خواب میبینم
تا حالا نمردم و ...
حدود 25 سال سن دارم..

(حق کپی رایت این دست نوشته محفوظ است)

پشتیبانی انلاین
آخرین نظرات
نویسندگان

JSpeed V.0.1-4 | نمایش سرعت در هنگام رانندگی

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۱۳ ق.ظ

 JSpeed V.0.1-4 بوسیله این برنامه میتونین از رانندگی بیشتر لذت ببرین.این نرم افزار از طریق GPS سرعت دقیق شما رو در هنگام رانندگی مشخص میکنه

از ویژگی های این نرم افزار :الارم محدودیت سرعت.کیلومتر شمار و......

پیش نیاز ها

Depends:

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی