Sky Developer Team

بِسـمـ ِ اللــــ(♥)ـــﮧ .
وإِט یَکادُ الّذیـטَ کَفَروآ لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِمـ لَمّآ سَمِعُوآ الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنوטَ وَ مَآ هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمیـט...

سلام
من پسر باحال هستم
تو بیمارستان به دنیا اومدم
از بچگی بزرگ شدم
چند سال سن دارم
تو دوران کودکیم بچه بودم
با رفیقام دوست شدم
به دوست شدن علاقه دارم
تو خونمون زندگی میکنم
بعضی شبا که میخوابم خواب میبینم
تا حالا نمردم و ...
حدود 25 سال سن دارم..

(حق کپی رایت این دست نوشته محفوظ است)

پشتیبانی انلاین
آخرین نظرات
نویسندگان

Preenv-HD | نصب و اجرای بازی های Web.os HD

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۱۹ ب.ظ

نصب و اجرای بازی های HD با preenv-HD

قبل از شروع عملیات نصب از نصب Preenv اطمینان حاصل کنید در صورت نداشتن preenv از طریق لینک زیر وارد اموزش نصب preenv شوید

پیش نیاز ها - Depends:
حجم: 2.96 مگا بایت
 
preenv HD
حجم:2.41 مگابایت

اموزش نصب در ادامه مطلب


قدم اول برای نصب بازی های HD نصب preenv-HD هست که اگه شما نسخه معمولی preenv رو داشته باشید میتونید به راحتی preenv-hd رو جایگزین ورزن قبلی کنید.

برای این کار میتونید نسخه preenv-HD رو از فایل ضمیمه دانلود کنید و به MyDocsانتقال بدید سپس ترمینال رو باز کنید و کدهای زیر رو وارد کنید.

root
cd \home\user\MyDocs
dpkg -i esme file.deb


بعد از زدن این دستورات فایل شروع به نصب میکنه.

مرحله ی بعد نصب و اجرای بازی های HD هست و چون این بازی ها فایل DEB ندارند باید به صورت دستی و توسط ترمینال نصب بشن.

برای این کار بازی هایی هستند که تا به حال در بخش معرفی شدن رو به دلخواه خودتون میتونید دانلود کنید و بعد از دانلود و اکسترکت کردن فولدری به اسم خود بازی به شما میده.

به عنوان مثال برای بازی angrybirds.rio اسم فایل به این صورت میشه 

 

 

com.rovio.angrybirdsriohd

که شما این فایل رو باید به مسیر زیر انتقال بدید.

کد:
opt/preenv/usr/palm/applications


حالا نوبت میرسه به شناسوندن بازی به preenv که باید این کدها رو در ترمینال وارد کنید.

کد:
sudo gainroot

cd /opt/preenv/usr/palm/applications/com.rovio.angrybirdsriohd

chmod +rwx angrybirdsriohd

chown -R user:users /opt/preenv/usr/palm/applications/com.rovio.angrybirdsriohd

preenv-hd

desktopgen-hd appinfo.json


خب الان ایکن بازی ساخته شده و اماده اجرا هست.


opt/preenv/lib


1.اسم و طریقه تغییر نام بازی های مختلف متفاوت هست که شما برای اطلاع از تغییر اسم و کدها به تاپیک خود بازی مراجعه کنید.
2.قسمت های قرمز شده در کدهای بالا را در همه بازی ها باید رعایت کنید.


ولی برای اجرای بازی به صورت کامل و بدون نقص شما بعد از دانلود فایل ضمیمه preenv HD که در بالا ضمیمه شده  فایل های lib که در پوشه گذاشتم رو از حالت فشرده خارج کرده و به مسیر زیر انتقال بدید.

opt/preenv/lib

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی