Sky Developer Team

بِسـمـ ِ اللــــ(♥)ـــﮧ .
وإِט یَکادُ الّذیـטَ کَفَروآ لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِمـ لَمّآ سَمِعُوآ الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنوטَ وَ مَآ هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمیـט...

سلام
من پسر باحال هستم
تو بیمارستان به دنیا اومدم
از بچگی بزرگ شدم
چند سال سن دارم
تو دوران کودکیم بچه بودم
با رفیقام دوست شدم
به دوست شدن علاقه دارم
تو خونمون زندگی میکنم
بعضی شبا که میخوابم خواب میبینم
تا حالا نمردم و ...
حدود 25 سال سن دارم..

(حق کپی رایت این دست نوشته محفوظ است)

پشتیبانی انلاین
آخرین نظرات
نویسندگان

navogation backup 2 coming soon

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۲۶ ب.ظ

....navogation backup 2 coming soon

سلام خدمت دوستان گرامی

به زمان معرفی این بک اپ داریم نزدیک میشیم اوایل خرداد ماه این بک اپ در دسترس عموم قرار خواهد گرفت

کمی تا قسمتی در مورد نرم افزار های که من برای این بک اپ نوشتم و فقط در این بک اپ وجود خواهد شد

Sky V P N 

نوعی پروتکل vpn که به وسیله من طراحی شده.با فعال کردن SKY V.P.N اینترنت در کل گوشی تمامی نرم افزار ها بدون محدودیت خواهد شد

IP شما به وسیله Tunnel ingبه یک ای پی واقعی و شناخته شده به عنوان یوزر حقیقی  در ایالات متهده امریکا تغیر خواهد کرد

بدین ترتیب بدون هیچ گونه مشکلی قادر خواهید بود مخازن تحریمی رو اپدیت کنید.در اینترنت به صورت ازاد به جستجو بپردازید

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My Facebook

نرم افزار my facebook نسخه ای از کل فیس بوک شما  در گوشی شما!

نرم افزاری که به وسیله اون بدون هیچ مشکل ف ی ل ت ر یا هر گونه مشکل دیگه شما قادر خواهید بود به  کلیه اطلاعات  فیس بوک 

خودتون در همه جا و هر لحظه دسترسی داشته باشید پست بزنید عکس اپلود کنید لایک کنید  و همه کار های دیگه ای که شما در خود 

فیس بوک قادر به انجام دادن اون هستید رو به وسیله این نرم افزار انجام بدید

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anti boycotter & Sky store

روشی برای دور زدن تمامی تحریم های مخازن که من طراحی کردم 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۱

نظرات  (۱۳)

سلام دوست عزیز میگم نکنه خدایی نکرده بلایی سرت اومده، مردیم از بس اومدیم تو وبسایتت پیگیر بکاپ شدیم. بازم میام 
پاسخ:
سلام متاسفانه یک سالی به دلیل مشکلاتی دور بودم و تاره برگشنم پروژه مایمو که کلا منتفی شد از این به بعد روی اندرویذ کار میکنم
یکسال گذشت وانتظار به پایان نرسید. لطفاً اگه از بکاپ گذاشتن پشیمان شدی به ما هم بگو من هروز سایتتون رو نگاه می کنم به امید بکاپ جدید. با تشکر
سلام عزیز جان چرا دیگه آپ نمیکنی اگه دیگه آپ نمیکنی اطلاع بده تا ما هم اینقدر تو سایت نیاییم
پاسخ:
سایت بروز خواهد شد
درود آقا حامد.خسته نباشی.چطور میشه بک آپ رو تهیه کرد؟
پاسخ:
به زودی ... تو مراحل پایانی به سر میبره
سلام. خسته نباشید. چطوری میتونم این بک اپ رو دریافت کنم؟
پاسخ:
سلام
من سناتور هستم

حامد جان بک آپ رو قرار هست که منتشر کنند
اما کی این امر صورت خواهد گرفت فقط خود حامد عزیز مطلع هستند
فقط دیگران رو سر کار گذاشتی این همه بک اپ چه پولی چه رایگان ولی این دامبول بازیا رو در نیاوردن . می خوای قیمت بالا بزنی بزن دیگه 3 ماه دیگران الاف کردی چرا. من خیلی قبولتون داشتم اما پشیمون شدم 
پاسخ:
سلام
سناتور هستم

حامد جان درگیر مشکلاتی هستند که این اواخر نمیتونن زیاد پیگیر این مسئله باشند
اما در حال حاضر در حال برنامه نویسی هستند تا مشکلات رو مرتفع کنند

صبور باشید

با سپاس
سلام_اقا حامد عزیز امروز 92/3/16 هست \;-d/
پاسخ:
بله دوست عزیز در حال راه اندازی دفتر هستم که هم زمان به تاریخ معرفی شد به زودی...
سلام لطفا اسکرین شات مربوط به بک آپتون رو بزارید 
سلام _حامد عزیز یک روز مونده
ثانیه ها چه سخت میگذره :D
سلام.ببخشیدیعنی چی ازطریق پست قابل دریافته این برنامه؟سوال دیگه اینکه چطوری ثبتنام کنیم توسایتتون؟ممنون
پاسخ:
سلام .یعنی این که ما به جای اپلود در اینترنت محصول مون رو از طریق پست پیشتاز 48 ساعته به دست شما میرسونیم این به این دلیل هستش که حجم اطلاعات بالاست .امکان دریافت حضوری هم وجود داره میتونید یه دفتر ما به صورت حضوری هم مراجعه کنید .به زودی امکان ساپورت تلفنی وبرخی امکانات دیگز  هم راه اندازی خواهد شد-در مورد سوال دوم فعلا امکان ثبت نام به سایت اضافه نشده چون سیاست کاری من به این صورت بوده که کاربران به صورت ازاد بتوانند از سایت استفاد کنند
سلام حامد جان
من هر روز دارم سایت رو چک میکنمم برای این بکاپ بی نظیر
کی میخوای خوشحالمون کنی و آپلودش کنی؟؟؟
پاسخ:
سلام 
این بک اپ 15 خرداد منتشر خواهد شد.و فقط از طریق پست قابل دریافت خواهد بود 
واقعا خوشحال شدم که این مطلب رو دیدم و از حامد عزیز برای تمامی تلاشهای قابل تقدیرش ممنونم
Wooooow

سلام_ اقا دمت گرم معلومه خعلی زحمت کشیدی ( خسته نباشی دادا ) _ بی صبرانه منتظر انتشار این بکاپ هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی