Sky Developer Team

بِسـمـ ِ اللــــ(♥)ـــﮧ .
وإِט یَکادُ الّذیـטَ کَفَروآ لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِمـ لَمّآ سَمِعُوآ الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنوטَ وَ مَآ هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمیـט...

سلام
من پسر باحال هستم
تو بیمارستان به دنیا اومدم
از بچگی بزرگ شدم
چند سال سن دارم
تو دوران کودکیم بچه بودم
با رفیقام دوست شدم
به دوست شدن علاقه دارم
تو خونمون زندگی میکنم
بعضی شبا که میخوابم خواب میبینم
تا حالا نمردم و ...
حدود 25 سال سن دارم..

(حق کپی رایت این دست نوشته محفوظ است)

پشتیبانی انلاین
آخرین نظرات
نویسندگان

Yappari V1.0.37  کلاینت غیر رسمی برنامه‌ی محبوب Whatsapp برای n900

 

توجه: اگر ورژن قبلی رو روی گوشی تون به صورت ثبت نام شده دارید این ورژن رو دانلود و نصب کنید مشکلی نخواهید داشت 
دوستانی هم که فلش زدند و دوباره قصد راه اندازی این نرم افزار رو دارند توجه کنند با توجه به تغیراتی که در اینترنت کشور شاهد بودیم شما به صورت معمول قادر نخواهید بود ثبت نام کنید و شماره خودتون رو ثبت کنید این دسته از دوستان میتونن از طریق id یاهو من hamed_republic در مسنجر یاهو با من در ارتباط باشند تا برای فعال سازی راهنمایی شون کنم مراحل کمی پیچیده هستش

پیش نیاز ها - Depends:
ندارد
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی