Sky Developer Team

بِسـمـ ِ اللــــ(♥)ـــﮧ .
وإِט یَکادُ الّذیـטَ کَفَروآ لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِمـ لَمّآ سَمِعُوآ الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنوטَ وَ مَآ هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمیـט...

سلام
من پسر باحال هستم
تو بیمارستان به دنیا اومدم
از بچگی بزرگ شدم
چند سال سن دارم
تو دوران کودکیم بچه بودم
با رفیقام دوست شدم
به دوست شدن علاقه دارم
تو خونمون زندگی میکنم
بعضی شبا که میخوابم خواب میبینم
تا حالا نمردم و ...
حدود 25 سال سن دارم..

(حق کپی رایت این دست نوشته محفوظ است)

پشتیبانی انلاین
آخرین نظرات
نویسندگان

{sky mobile™ project8 }ورژن جدید مسنجر Nimbuzz | برای V2 } n900 }

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰ ب.ظ


2013.8.26

sky mobile™ project8 

!!  Nimbuzz!!  porotocol for voIP and IM accounts new update avable

اپدیت جدید مسنجر !!nimbuzz برای n900 منتشر شد

تغییرات این اپدیت


حل مشکل پیغام اشتباه بودن نام کاربری و رمز عبور 

اتصال امن به سرور  نیمباز ار طریق پروتکل های جدید نیمباز 

پایداری بیشتر و حل مشکل RECONNECT 

امکان Invasible کردن نام کاربری 


با توجه به تغییراتی که در سرور های نیمباز رخ داد من هم ورژن جدید این مسجر رو برای مایمو  نوشتم با نصب این افزوده امکان دسترسی اسان به nimbuzz امکان پزیر خواهد بود برای نصب طبق اموزش زیر عمل کنید

اموزش نصب به وسیله نرم افزار مدیریت فایل  filebox


ابتدا nimbuzz v2 for voip account SSL.tar رو از لینک زیر دانلود کنید و به حافظه ی گوشی انتقال بدید و  بعد به وسیله ی filebox اجراش کنید
توجه :برای دانلود به رمز عبور نیاز خواهید داشت برای دریافت رمز عبور از طریق پشتیبانی انلاین یاهو اقدام کنید کنید
nimbuzz v2 for voip account SSL.tar


ازتون میپرسه که در چه مسیری نصب بشه شما مسیر ریشه  / رو انتخاب کنید و روی extract کلیک کنید تا عملیات نصب شروع بشه


خب عملیات نصب به پایان رسید و نیمباز در قسمت voip and IM account اضافه شد از قسمت تنظیمات وارد voip and IM account بشید میبینید که نیمباز به سایر پروتکل ها اضافه شده برای sign in روی نیمباز کلیل کنید 





اگر اکانت نیم باز ندارید روی register new account کنید تا به طور خودکار وارد فرایند ثبت نام بشید و اگر دارید مانند اسکرین شات username و password خودتون رو وارد کنید.توجه کنید که به عبارتی که به طور پیش فرض وجود داره دست نزنید فقط user خودتون رو به ابتداش وارد کنید به این صورت 


NOTE | نوشته

hamed@nimbuzz.com



روی sign in کلیک کنید تا اکانت ت.ن log in بشه حالا میتونید از نیم باز روی گوشی خودتون لذت ببرید



نظرات  (۵)

منظور از ریشه دقیقا کجاست؟
پاسخ:
منظور اولین پوشه موجود ذر سیستم عامل هستش 
داداش بک گراند صفحه چت من سفیده،پی ام هم سفیده.چکار کنم؟؟؟
سلام
فقط میخواستم بابت زحماتت تشکر کنم
پاسخ:
ممنون
slm msn aslan nemitunam fileboxo download konam payame unable to installo mide lotfan rahnamayi konid
پاسخ:
 شما از طریق ترمینال نصب کنید اگر  مشکلی داشتید از طریق پنل تماس با ما در ارتباط باشد مشکلتون حل بشه
salam man file ro download kardam ,filebox ham nasb kardam ama baz nemishe age az pish niyaz moshkel dare adress pish niyaz va filebox ro vasam befrestid
پاسخ:
سلام
برنامه FileBox رو باز کنید،روی عکس چرخدنده(منوی دست راست)کلیک کنید
تیک گزینه Enable root access رو بزارید(تیک دار باشه)گوشی رو خاموش/روشن کنید و بعد اقدام به نصب کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی