Sky Developer Team

بِسـمـ ِ اللــــ(♥)ـــﮧ .
وإِט یَکادُ الّذیـטَ کَفَروآ لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِمـ لَمّآ سَمِعُوآ الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنوטَ وَ مَآ هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمیـט...

سلام
من پسر باحال هستم
تو بیمارستان به دنیا اومدم
از بچگی بزرگ شدم
چند سال سن دارم
تو دوران کودکیم بچه بودم
با رفیقام دوست شدم
به دوست شدن علاقه دارم
تو خونمون زندگی میکنم
بعضی شبا که میخوابم خواب میبینم
تا حالا نمردم و ...
حدود 25 سال سن دارم..

(حق کپی رایت این دست نوشته محفوظ است)

پشتیبانی انلاین
آخرین نظرات
نویسندگان

سورپرایز ویژه ما به مناسبت شب یلدا برای شما نرم افزار My Facebook  برای مایمو

ویرایش شد

با سلام خدمت دوستان گرامی با توجه به نزدیک شدن شب یلدا تصمیم گرفتم که هدیه ای هر چند کوچک خدمت شما اراعه بدیم.my facebook نرم افزاری برای دسترسی کامل به شبکه اجتماعی facebook بدون هیچ گونه محدودیتی در مایمو هستش که حدود 6 ماه پیش من در دستور کار قرار دادم و نسخه این نرم افزار رو تحت پایتون برای مایمو نوشتم و شما

اسکرین شات های این نرم افزار رو در این سایت مشاهده کردید این نرم افزار به صورت رایگان به عنوان هدیه به مناسبت شب یلدا در اختیار شماست برای نصب به ادامه مطلب مراجعه کنید

ابتدا پیش نیاز  icedtea6_1.8.4-2_armel.deb  و cvm_maemo-mr2.b168.deb رو دانلود و نصب کنید بعد از نصب گوشی رو ریبوت کنید و سپس my facebook.tar رو ذانلود کنید و به گوشی انتقال بدید سپس وارد نرم افزار filebox بشید و my facebook.tar رو انتخاب کنید و در مسیر ریشه  /  (مانند روش  نصب نیمباز)

اکسترکت کنید سپس گوشی رو مجدد ریبوت کنید  مشاهده میکنید که در منو  my facebook اضافه شد توجه کنید قبل از اجرای نرم افزار گوشی به اینترنت متصل باشه نیازی به استفاده از v p n نیست 

پیشاپیش شب یلدای شما مبارک

نظرات  (۸)

باسلام/ی سوال من همه چیزایی ک گفتین رو انجام دادم آیکونش هم اومد وقتی اجراش میکنم درحالت لود میمونه/چیکارکنم؟
مگه skype یا nimbuzz اوپن سورسن؟!!!
اگه نیستن پس چطور این دوتا رو روی N900 داریم هم برای IM هم برا voice call


ممنون.
salam damet garm babate in barname psiphon 3 open source age mishe ono ye zahmatiii bekesh 
pishapish damet garm
mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
kheyli mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
nemidunam chejuri tashakkor konam kheyli khube vagha'an mamnun :X :D :D
faghat ye darkhaste aaaaajezaaane
N900 vaghean wechat o viber o ina ro kam dare.
ina ru gushiaye daghune nokia nasb mishan vali vase n900 nadarimeshun :( ( :( :(

پاسخ:
این دو برنامه ای که شما ذکر کردید دوست عزیز تحت زبانی خاص نوشته شده و متن باز نیست باید از سوی خود شرکت منتشر بشه
سلام..ممنون بابت این برنامه من نصب کردم ولی اجرا نمیشه...
پاسخ:
در اموزش ذکر شده که ابتدا پیش نیاز رو نصب کنید

ممنون بابت برنامه ولی وقتی برنامه رو باز می کنم هیچ اتفاقی نمی افته آیا پیشنیاز دیگه ای هم می خواد.
پاسخ:
خیر از نصب پیشنیاز مورد استفاده در امموزش قرار داده شده
بسیار عالی
ممنون 
سلام مرسی . درباره ویچت برنامه ای ندارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی