Sky Developer Team

بِسـمـ ِ اللــــ(♥)ـــﮧ .
وإِט یَکادُ الّذیـטَ کَفَروآ لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِمـ لَمّآ سَمِعُوآ الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنوטَ وَ مَآ هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمیـט...

سلام
من پسر باحال هستم
تو بیمارستان به دنیا اومدم
از بچگی بزرگ شدم
چند سال سن دارم
تو دوران کودکیم بچه بودم
با رفیقام دوست شدم
به دوست شدن علاقه دارم
تو خونمون زندگی میکنم
بعضی شبا که میخوابم خواب میبینم
تا حالا نمردم و ...
حدود 25 سال سن دارم..

(حق کپی رایت این دست نوشته محفوظ است)

پشتیبانی انلاین
آخرین نظرات
نویسندگان

FileBox 0.7-8 | فایل منیجر قدرتمند

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۷:۲۷ ق.ظ

FileBox 0.7-8

فایل منیجری قدرتمند با قابلیت دسترسی به فایل های سیستمی

پیش نیاز ها

Depends:

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۶

نظرات  (۷)

سلام برنامه tor  رو کوشی من فعاله (شکلش سفیده) جه جور باید استفاده کنم ازش؟
سلام اگه میشه لینک دانلود tar-gnu رو هم بذارین مرســــــی
سلام.دوستان.کمکم.کنید.من.هر.برنامه.ای.دان.میکنم.برا.نصب.میره.آپ.منیجر.بعد.انبل.میده.چیکا .کنم
میشه بگین چطور میشه با این برنامه فایل زیپ رو از حالت فشرده در اوورد؟

پاسخ:
شما میتونید از طریق کیلیک کردن روی فایل و انتخاب گزینه exteract فایل فشرده رو از استخراج کنید
این کارا رو کردم ولی باز تغییری نکرد
پاسخ:
 شما anti boycotter رو نصب کنید .با نصب این نرم افزار شما تمامی مخازن رو به صورت افلاین اپدیت خواهید کرد.و در مرحله بعدی برای نصب از tor استفاده کنید..اگر باز هم مشکلی داشتید میتوانید از طریق پنل تماس با ما از طریق یاهو به صورت انلاین مشکل تون رو مطرح کنید
چطور میتونم این گوشی رو آپدیت کنم خواهش میکنم کمک کنید
پاسخ:
سلام پیشنهاد میکنم ار نرم افزار جدید من با نام anti boycotter که روشی جدید برای اپدیت مخازن و دور زدن تحریمات  هست استفاده کنید برای دریافت اینجا کلیک کنید
سلام. فایل b zip2 از تو سایت دانلود نمیشه. تو مخازن گوشی هم وجود نداره.راهنمایی بکنید،لطفا.
پاسخ:
خدمت شما 
اپلود  در خود سرور سایت از طریق لینک زیر دانلود کنید
http://bayanbox.ir/id/5967222367036323725?download

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی