Sky Developer Team

بِسـمـ ِ اللــــ(♥)ـــﮧ .
وإِט یَکادُ الّذیـטَ کَفَروآ لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِمـ لَمّآ سَمِعُوآ الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنوטَ وَ مَآ هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمیـט...

سلام
من پسر باحال هستم
تو بیمارستان به دنیا اومدم
از بچگی بزرگ شدم
چند سال سن دارم
تو دوران کودکیم بچه بودم
با رفیقام دوست شدم
به دوست شدن علاقه دارم
تو خونمون زندگی میکنم
بعضی شبا که میخوابم خواب میبینم
تا حالا نمردم و ...
حدود 25 سال سن دارم..

(حق کپی رایت این دست نوشته محفوظ است)

پشتیبانی انلاین
آخرین نظرات
نویسندگان

0.2  Anti Boycotter IR beta

 اپدیت:رفع باگ گزارش شده نصب نرم افزار.اپدیت نسخه نرم افزار

همون طور که اصلاع دارید مدتی هست که مخازن برای کاربران ایرانی مورد تحریم قرار گرفته.من طی این مدت روشی رو طراحی کردم که شما قادر خواهید بود مخازن رو بدون کوچک ترین مشکلی و به راحتی هر چه تمام مخازن رو آپدیت کنید و تنها برای نصب نرم افزار به tor احتیاج خواهید داشت پس با ما همراه باشید 

توجه : این نسخه trial میباشد و تا زمان معرفی navigation back up 2 قابل دسترس شما دوستان گرامی خواهد بود

ابتدا نرم افزار  anti boycotter رو از لینک زیر دانلود کنید و نصب کنید

حجم  24;مگا بایت

antiboycotter.deb

اموزش نصب 

ابتدا نرم افزار رو روی گوشی نصب کنید پس از نصب گوشی رو یک بار ریستارت کنید.

با نصب anti boycotter  تمامی مخازن تحریمی و غیر تحریمی به صورت افلاین app maneger اپدیت خواهد شد

بعد از بالا اومدن گوشی  از طریق کلید پاور به گوشی رو  روی offline mode قرار بدید

سپس وارد app maneger بشید و صبر کنید تا مخازن لود بشن.در این مرحله اگر پیغامی مبنی بر اتصال به اینترنت دریافت کردید خیر رو انتخاب کنید

خب میبینید که تمامی مخازن اپدیت شدند برای اطمینان از اپدیت شدن مخازن تحریمی وارد تب all بشید و daimond paradise  رو جستجو کنید این نرم افزار در مخزن تحریمی ovi قرار داره میبینید که وجود داره

توجه کنید برای نصب نرم افزار ها نیازمند tor خواهید بوذ

موفق باشید

hamed maleki 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۳

نظرات  (۶)

اگه wechat بشه رو N900نصب کرد نورعلی نور میشه
واقعا خسه نباشین واقعــــــــــــــــــــا
وقتی قراره رو offline mode باشه ؛ به tor چه نیازی هست؟ :-/
درواقع وقتی آفلاین باشه اون ک اصلا وصل نمیشه!
پاسخ:
با این نرم افزار شما مخازن رو به صورت افلاین اپدیت خواهید کرذ.برای نصب نیازمد تور و اینترنت خواهید بود
سلام حامد جان ...من نصب کردم با موفقیتم نصب شد ولی ایکنش توی منو نیومد...
ولی بازم دستت درد نکنه بابت زحمتی که کشیدی
پاسخ:
در این نسخه ایکون وجود ندارد.موفق باشید

سلام حامد جان
بابت تمام زحمتهایی که کشیدی ممنون
موقع نصب توی توضیحاتی بدون مشکل هست اما نصب نمیشه و میزنه unable to install 
چیکارش کنیم؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز
من سناتور هستم
شما از اروری که بهت میده یه اسکرین شات برای من ضمیمه کن تا مشکل رو بررسی کنم
بعد از ارور دادن روی تب بالای برنامه application manager کلیک کنید و log رو انتخاب کنید
به آخر لوگ برید و از اون برای من تصویری ضمیمه کنید تا بهتر بشه راهنمایی کرد
salam man download kardam nasb nemishe... rahnamaei konid
پاسخ:
تا بررسی مشکل و رفع آن کمی صبور باشید

با سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی